Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19043
Title: | Окремі проблеми сучасної корекційної педагогіки в Україні (на прикладі Закарпаття) |
Other Titles: | SEPARATE PROBLEMS OF MODERN CORRECTIONAL PEDAGOGY IN UKRAINE (ON THE EXAMPLE OF TRANSCARPATHIA) |
Authors: | Кляп, Маріанна Іванівна |
Keywords: | корекційна педагогіка, діти з порушеннями психофізичного розвитку, інклюзивне навчання, Закарпаття |
Issue Date: | Apr-2018 |
Publisher: | Науковий вісник Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. – Випуск 35: збірник наукових праць /М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова. – Київ: Вид- во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2018. |
Citation: | Кляп М.І. Окремі проблеми сучасної корекційної педагогіки в Україні (на прикладі Закарпаття) /М.І. Кляп // Науковий вісник Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 19. "Корекційна педагогіка та спеціальна психологія". – Випуск 35: збірник наукових праць /М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова. – Київ: Вид- во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2018. – 186 с. – С. 29-36. |
Abstract: | Стаття висвітлює деякі проблеми сучасної корекційної педагогіки, головним завданням якої є всебічний розвиток осіб з особливими освітніми потребами. Основна увага звертається на можливість ранньої діагностики дітей з порушеннями психофізичного розвитку та надання їм корекційних послуг, окремих аспектів організації інклюзивного навчання учнів, що потребують корекції фізичного та\або психічного стану. Окремі підходи до розв’язання цих проблем показані на прикладі практичної діяльності закладів Закарпатської області. У статті піднімаються питання про оптимізацію мережі спеціальних шкіл, недостатність навчально-методичної літератури для спеціального навчання, незабезпеченість навчально-виховного процесу як у спеціальних школах, так і в закладах з інклюзивним навчанням педагогами із спеціальною вищою освітою, необхідність створення відповідної бази для корекційного блоку навчання дітей з особливими освітніми потребами у звичайній загальноосвітній школі. Підкреслено, що розв’язання зазначених проблем можливе лише спільними зусиллями органів управління освітою, науково-педагогічних працівників, учителів-практиків і батьків дітей з особливими освітніми потребами. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19043 |
ISSN: | 2310-0893 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття_ Кляп М.І. .pdf | наукова публікація | 345.29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.