Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19043
Название: Окремі проблеми сучасної корекційної педагогіки в Україні (на прикладі Закарпаття)
Другие названия: SEPARATE PROBLEMS OF MODERN CORRECTIONAL PEDAGOGY IN UKRAINE (ON THE EXAMPLE OF TRANSCARPATHIA)
Авторы: Кляп, Маріанна Іванівна
Ключевые слова: корекційна педагогіка, діти з порушеннями психофізичного розвитку, інклюзивне навчання, Закарпаття
Дата публикации: апр-2018
Издательство: Науковий вісник Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. – Випуск 35: збірник наукових праць /М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова. – Київ: Вид- во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2018.
Библиографическое описание: Кляп М.І. Окремі проблеми сучасної корекційної педагогіки в Україні (на прикладі Закарпаття) /М.І. Кляп // Науковий вісник Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 19. "Корекційна педагогіка та спеціальна психологія". – Випуск 35: збірник наукових праць /М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова. – Київ: Вид- во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2018. – 186 с. – С. 29-36.
Краткий осмотр (реферат): Стаття висвітлює деякі проблеми сучасної корекційної педагогіки, головним завданням якої є всебічний розвиток осіб з особливими освітніми потребами. Основна увага звертається на можливість ранньої діагностики дітей з порушеннями психофізичного розвитку та надання їм корекційних послуг, окремих аспектів організації інклюзивного навчання учнів, що потребують корекції фізичного та\або психічного стану. Окремі підходи до розв’язання цих проблем показані на прикладі практичної діяльності закладів Закарпатської області. У статті піднімаються питання про оптимізацію мережі спеціальних шкіл, недостатність навчально-методичної літератури для спеціального навчання, незабезпеченість навчально-виховного процесу як у спеціальних школах, так і в закладах з інклюзивним навчанням педагогами із спеціальною вищою освітою, необхідність створення відповідної бази для корекційного блоку навчання дітей з особливими освітніми потребами у звичайній загальноосвітній школі. Підкреслено, що розв’язання зазначених проблем можливе лише спільними зусиллями органів управління освітою, науково-педагогічних працівників, учителів-практиків і батьків дітей з особливими освітніми потребами.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19043
ISSN: 2310-0893
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фізичної реабілітації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття_ Кляп М.І. .pdfнаукова публікація345.29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.