Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1904
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФіліпенко, Ірина Іванівна-
dc.contributor.authorЛуценко, Вадим Юрійович-
dc.date.accessioned2015-04-24T11:01:17Z-
dc.date.available2015-04-24T11:01:17Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationФіліпенко, І. І. Раціональний підхід та модель формування наукового інженерного мислення [Текст] / І. І. Філіпенко, В. Ю. Луценко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 217–219. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 219 (6 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1904-
dc.descriptionActuality of material, presented in the article, is conditioned by large meaningfulness of discipline of physics in the process of cognition of the world and general connection with the phenomena of the material world. Methodical skills, got on physics lessons, play an especially important role in the process of integration to “other” disciplines, especially if these disciplines belong to different industries of human activity. We consider the formation and development of outlook of students. Key words: integration of disciplines, the core of information, teaching methods, conflict education.uk
dc.description.abstractАктуальнiсть матерiалу, викладенного у статтi обу- мовлена великою значимiстю дисциплiни фiзики у процесi піз- нання миру та загального зв'язку з явищами матеріального світу. Методичні навички, одержанi на заняттях з фiзики, відіграють особливо важливу роль у процесi iнтеграції що до “інших” дисциплін, особливо якщо ці дисципліни належать до принципово різних галузей людської діяльності. У статті роз- глядається формування i розвиток cвiтогляду студентiв. Це є однією iз найважливiших завдань курсу фiзики, враховуючи при цьому інтенсифікацію навчання, оптимізацію практичної підготовки студентів та посилення індивідуального підходу. Ключові слова: iнтеграцiя дисциплiн, ядро інформації, методи викладання, конфлiктна педагогіка.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectiнтеграцiя дисциплiнuk
dc.subjectядро інформаціїuk
dc.subjectметоди викладанняuk
dc.subjectконфлiктна педагогікаuk
dc.titleРаціональний підхід та модель формування наукового інженерного мисленняuk
dc.title.alternativeRational approach and model of forming the scientific engineering thoughtuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.