Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1904
Название: | Раціональний підхід та модель формування наукового інженерного мислення |
Другие названия: | Rational approach and model of forming the scientific engineering thought |
Авторы: | Філіпенко, Ірина Іванівна Луценко, Вадим Юрійович |
Ключевые слова: | iнтеграцiя дисциплiн, ядро інформації, методи викладання, конфлiктна педагогіка |
Дата публикации: | 2013 |
Издательство: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Библиографическое описание: | Філіпенко, І. І. Раціональний підхід та модель формування наукового інженерного мислення [Текст] / І. І. Філіпенко, В. Ю. Луценко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 217–219. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 219 (6 назв). |
Серия/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Краткий осмотр (реферат): | Актуальнiсть матерiалу, викладенного у статтi обу- мовлена великою значимiстю дисциплiни фiзики у процесi піз- нання миру та загального зв'язку з явищами матеріального світу. Методичні навички, одержанi на заняттях з фiзики, відіграють особливо важливу роль у процесi iнтеграції що до “інших” дисциплін, особливо якщо ці дисципліни належать до принципово різних галузей людської діяльності. У статті роз- глядається формування i розвиток cвiтогляду студентiв. Це є однією iз найважливiших завдань курсу фiзики, враховуючи при цьому інтенсифікацію навчання, оптимізацію практичної підготовки студентів та посилення індивідуального підходу. Ключові слова: iнтеграцiя дисциплiн, ядро інформації, методи викладання, конфлiктна педагогіка. |
Описание: | Actuality of material, presented in the article, is conditioned by large meaningfulness of discipline of physics in the process of cognition of the world and general connection with the phenomena of the material world. Methodical skills, got on physics lessons, play an especially important role in the process of integration to “other” disciplines, especially if these disciplines belong to different industries of human activity. We consider the formation and development of outlook of students. Key words: integration of disciplines, the core of information, teaching methods, conflict education. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1904 |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
РАЦІОНАЛЬНИЙ ПІДХІД ТА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ НАУКОВОГО ІНЖЕНЕРНОГО МИСЛЕННЯ.pdf | 255.69 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.