Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1906
Название: Навчання курсантів інтерпретації професійно орієнтованих текстів на заняттях з іноземної мови
Другие названия: Teaching the cadets for the interpretation of professionally oriented texts on foreign language lessons
Авторы: Цвяк, Лариса Вікторівна
Ключевые слова: професійно орієнтований текст, інтерпретаційна діяльність, слухачі нефілологічних факультетів, заняття з іноземної мови
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Цвяк, Л. В. Навчання курсантів інтерпретації професійно орієнтованих текстів на заняттях з іноземної мови [Текст] / Л. В. Цвяк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 222–225. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 224–225 (14 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): В статті обґрунтовується необхідність навчання май- бутніх прикордонників інтерпретації професійно спрямо- ваних текстів як особливому виду текстової діяльності на заняттях з німецької та французької мови. Формулюються основні педагогічні умови, за яких формування у курсантів і слухачів умінь інтерпретувати іншомовні тексти буде ре- зультативним, а також основні рекомендації щодо відбору іншомовних текстів для навчання майбутніх фахівців інтер- претаційної діяльності. Пропонується комплекс дотексто- вих та післятекстових вправ для розв’язання такого завдан- ня. Ключові слова: професійно орієнтований текст, інтер- претаційна діяльність, слухачі нефілологічних факультетів, заняття з іноземної мови.
Описание: The author of the article has grounded the necessity of teaching future border guards the skills of interpretation of professionally oriented texts as a type of textual activity at the lessons of German and French languages. The main pedagogical conditions have been stated to form the cadets’ skills of making the interpretation of foreign language texts more effective, aslso some recommendations as to the choosing foreign language texts for teaching such skills have been made. A set of pre-text and post-text exercises for teaching such skills has been provided as well. Key words: professionally oriented texts, interpretation activity, students of non-philology departments, foreign language lessons.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1906
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.