Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1909
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шостаківська, Надія Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-04-24T11:48:06Z | - |
dc.date.available | 2015-04-24T11:48:06Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Шостаківська, Н. М. Експериментальне дослідження формування професійної компетентності майбутніх економістів засобами інтерактивних технологій [Текст] / Н. М. Шостаківська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 231–233. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 233 (5 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1909 | - |
dc.description | Theoretical substantiation method of forming professional competence of economists by means of interactive technologies involves organizing and conducting of experimental verification. In the article the stages of experimental research forming of professional competence of future economists are selected by facilities of interactive technologies. The standards of interactive exercises which was used during the study of professional disciplines “Audit” and “Control and revision are given”. The analysis results formative stage of the experiment. Key words: experiment, future economists, professional competence, interactive technologies. | uk |
dc.description.abstract | Теоретичне обґрунтування методики формування про- фесійної компетентності майбутніх економістів засобами інтерактивних технологій передбачало організацію та про- ведення експериментальної перевірки. У статті розкрива- ються етапи і стадії експериментального дослідження фор- мування професійної компетентності майбутніх економістів засобами інтерактивних технологій. Подано зразки інтерак- тивних вправ, які використовувалися під час вивчення фахо- вих дисциплін “Аудит” і “Контроль і ревізія”. Проаналізовано результати формувального етапу експерименту. Ключові слова: експеримент, майбутні економісти, про- фесійна компетентність, інтерактивні технології | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | експеримент | uk |
dc.subject | майбутні економісти | uk |
dc.subject | професійна компетентність | uk |
dc.subject | інтерактивні технології | uk |
dc.title | Експериментальне дослідження формування професійної компетентності майбутніх економістів засобами інтерактивних технологій | uk |
dc.title.alternative | Experimental study of professional competence of future economists by means of interactive technologies | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ.pdf | 185 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.