Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1909
Название: Експериментальне дослідження формування професійної компетентності майбутніх економістів засобами інтерактивних технологій
Другие названия: Experimental study of professional competence of future economists by means of interactive technologies
Авторы: Шостаківська, Надія Михайлівна
Ключевые слова: експеримент, майбутні економісти, професійна компетентність, інтерактивні технології
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Шостаківська, Н. М. Експериментальне дослідження формування професійної компетентності майбутніх економістів засобами інтерактивних технологій [Текст] / Н. М. Шостаківська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 231–233. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 233 (5 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Теоретичне обґрунтування методики формування про- фесійної компетентності майбутніх економістів засобами інтерактивних технологій передбачало організацію та про- ведення експериментальної перевірки. У статті розкрива- ються етапи і стадії експериментального дослідження фор- мування професійної компетентності майбутніх економістів засобами інтерактивних технологій. Подано зразки інтерак- тивних вправ, які використовувалися під час вивчення фахо- вих дисциплін “Аудит” і “Контроль і ревізія”. Проаналізовано результати формувального етапу експерименту. Ключові слова: експеримент, майбутні економісти, про- фесійна компетентність, інтерактивні технології
Описание: Theoretical substantiation method of forming professional competence of economists by means of interactive technologies involves organizing and conducting of experimental verification. In the article the stages of experimental research forming of professional competence of future economists are selected by facilities of interactive technologies. The standards of interactive exercises which was used during the study of professional disciplines “Audit” and “Control and revision are given”. The analysis results formative stage of the experiment. Key words: experiment, future economists, professional competence, interactive technologies.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1909
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.