Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1909
Назва: Експериментальне дослідження формування професійної компетентності майбутніх економістів засобами інтерактивних технологій
Інші назви: Experimental study of professional competence of future economists by means of interactive technologies
Автори: Шостаківська, Надія Михайлівна
Ключові слова: експеримент, майбутні економісти, професійна компетентність, інтерактивні технології
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Шостаківська, Н. М. Експериментальне дослідження формування професійної компетентності майбутніх економістів засобами інтерактивних технологій [Текст] / Н. М. Шостаківська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 231–233. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 233 (5 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Теоретичне обґрунтування методики формування про- фесійної компетентності майбутніх економістів засобами інтерактивних технологій передбачало організацію та про- ведення експериментальної перевірки. У статті розкрива- ються етапи і стадії експериментального дослідження фор- мування професійної компетентності майбутніх економістів засобами інтерактивних технологій. Подано зразки інтерак- тивних вправ, які використовувалися під час вивчення фахо- вих дисциплін “Аудит” і “Контроль і ревізія”. Проаналізовано результати формувального етапу експерименту. Ключові слова: експеримент, майбутні економісти, про- фесійна компетентність, інтерактивні технології
Опис: Theoretical substantiation method of forming professional competence of economists by means of interactive technologies involves organizing and conducting of experimental verification. In the article the stages of experimental research forming of professional competence of future economists are selected by facilities of interactive technologies. The standards of interactive exercises which was used during the study of professional disciplines “Audit” and “Control and revision are given”. The analysis results formative stage of the experiment. Key words: experiment, future economists, professional competence, interactive technologies.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1909
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.