Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19105
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПоддубная, Виктория Григорьевна-
dc.date.accessioned2018-05-06T12:32:33Z-
dc.date.available2018-05-06T12:32:33Z-
dc.date.issued2018-04-19-
dc.identifier.citationПоддубная В.Г. Маркетинговые инструменты распределения и коммуникации в ценовой политике банков / В.Г. Поддубная // Удосконалення обліку, контролю, аудиту, аналізу та оподаткування в сучасних умовах інтеграційних процесів у світовій економіці: тези доповідей ІІI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Ужгород, 18-19 квітня 2018 р.). Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2018. – С.241-244.uk
dc.identifier.isbn978-617-7333-60-8-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19105-
dc.language.isoruuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.subjectуправлінський облікuk
dc.subjectцінова політика, банк, маркетингові інструментиuk
dc.titleМАРКЕТИНГОВЫЕ ИНСТРУМЕНТЫ РАСПРЕДЕЛЕНИЯ И КОММУНИКАЦИИ В ЦЕНОВОЙ ПОЛИТИКЕ БАНКОВuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Удосконалення обліку, контролю, аудиту, аналізу та оподаткування в сучасних умовах інтеграційних процесів у світовій економіці: тези доповідей ІІI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Ужгород, 18-19 квітня 2018 р.).

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Поддубная В.Г..PDF527.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.