Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19105
Назва: МАРКЕТИНГОВЫЕ ИНСТРУМЕНТЫ РАСПРЕДЕЛЕНИЯ И КОММУНИКАЦИИ В ЦЕНОВОЙ ПОЛИТИКЕ БАНКОВ
Автори: Поддубная, Виктория Григорьевна
Ключові слова: управлінський облік, цінова політика, банк, маркетингові інструменти
Дата публікації: 19-кві-2018
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Поддубная В.Г. Маркетинговые инструменты распределения и коммуникации в ценовой политике банков / В.Г. Поддубная // Удосконалення обліку, контролю, аудиту, аналізу та оподаткування в сучасних умовах інтеграційних процесів у світовій економіці: тези доповідей ІІI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Ужгород, 18-19 квітня 2018 р.). Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2018. – С.241-244.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19105
ISBN: 978-617-7333-60-8
Розташовується у зібраннях:Удосконалення обліку, контролю, аудиту, аналізу та оподаткування в сучасних умовах інтеграційних процесів у світовій економіці: тези доповідей ІІI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Ужгород, 18-19 квітня 2018 р.).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Поддубная В.Г..PDF527.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.