Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/2002
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСеменюк, О.М.-
dc.date.accessioned2015-05-05T07:27:24Z-
dc.date.available2015-05-05T07:27:24Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСеменюк, О. М. Вибір та обґрунтування інноваційних стратегій підприємств [Текст] / О. М. Семенюк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол.: В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Гапак та ін. – Ужгород : УжНУ, 2013. – Вип. 3(40). – С. 80–83. – Бібліогр.: с. 83 (11 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/2002-
dc.descriptionThe paper presents a review of existing types of innovative strategies and improved approach to their classification. Based on the characteristics of the main content of innovative strategies for the choice of the type of data strategies for enterprises. Key words: innovation, innovation strategy, the types of innovative strategies, choice of innovation strategy.uk
dc.description.abstractВ статті представлено огляд існуючих типів інноваційних стратегій та удосконалено підхід до їх класифікації. На основі змістовної характеристики основних інноваційних стратегій обґрунтовано вибір типу даних стратегії для вітчизняних підприємств. Ключові слова: інновації, інноваційна стратегія, типи інноваційних стратегій, вибір інноваційної стратегії.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectінноваційна стратегіяuk
dc.subjectтипи інноваційних стратегійuk
dc.subjectвибір інноваційної стратегіїuk
dc.titleВибір та обґрунтування інноваційних стратегій підприємствuk
dc.title.alternativeThe substantiation and selection in innovative strategies of companiesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 3 (40) - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.