Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/2002
Назва: Вибір та обґрунтування інноваційних стратегій підприємств
Інші назви: The substantiation and selection in innovative strategies of companies
Автори: Семенюк, О.М.
Ключові слова: інновації, інноваційна стратегія, типи інноваційних стратегій, вибір інноваційної стратегії
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Семенюк, О. М. Вибір та обґрунтування інноваційних стратегій підприємств [Текст] / О. М. Семенюк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол.: В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Гапак та ін. – Ужгород : УжНУ, 2013. – Вип. 3(40). – С. 80–83. – Бібліогр.: с. 83 (11 назв).
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): В статті представлено огляд існуючих типів інноваційних стратегій та удосконалено підхід до їх класифікації. На основі змістовної характеристики основних інноваційних стратегій обґрунтовано вибір типу даних стратегії для вітчизняних підприємств. Ключові слова: інновації, інноваційна стратегія, типи інноваційних стратегій, вибір інноваційної стратегії.
Опис: The paper presents a review of existing types of innovative strategies and improved approach to their classification. Based on the characteristics of the main content of innovative strategies for the choice of the type of data strategies for enterprises. Key words: innovation, innovation strategy, the types of innovative strategies, choice of innovation strategy.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/2002
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 3 (40) - 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВИБІР ТА ОБГРУНТУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ.pdf245.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.