Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20293
Назва: Дослідження білінгвізму у лінгвістичному та соціолінгвістичному аспектах
Інші назви: Исследование билингвизма в лингвистическом и социолингвистическом аспектах
Investigation of bilingualism in linguistic аnd sociolinguistic aspects
Автори: Девіцька, Антоніна Ігорівна
Ключові слова: білінгвізм, двомовність, перемикання кодів, інтерференція, лінгвістичний підхід, соціолінгвістичний підхід, викладач-білінгв, билингвизм, преподаватель-билингв, двуязычие, переключение кодов, интерференция, лингвистический подход, социолингвистический подход, bilingualism, bilingual teacher, diglossia, code-switching, interference, linguistic approach, sociolinguistic approach
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видовництво Олександри Гаркуші
Бібліографічний опис: Девіцька, А. І. Дослідження білінгвізму у лінгвістичному та соціолінгвістичному аспектах / А. І. Девіцька // Studia Slovakistica: Сучасні тенденії славістики : зб.наук.ст. / упоряд.і відп. ред.:С.Пахомова, Я.Джоганик. – Ужгород, 2013. – Вип.13. – С.26-34.
Серія/номер: Studia Slovakistica;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано та охарактеризовано лінгвістичний та соціолінгвістичний аспекти у дослідженні білінгвізму, виявлено типи білінгвізму у рамках зазначених аспектів. Виявлено рекомендації вчених, що сприятимуть підвищенню ефективності діяльності викладача-білінгва, окреслено перспективу подальшого дослідження явища двомовності.
В статье проанализированы лингвистический и социолингвистический аспекты исследования билингвизма, определены типы билингвизма в рам- ках вышеуказанных аспектов. Описаны рекомендации ученых о повыше- нии эффективной деятельности преподавателя-билингва, а также опреде- лена перспектива дальнейшего исследования явления билингвизма.
The article deals with the analysis of bilingualism in linguistic and sociolinguistic aspects, the types of bilingualism within mentioned aspects. The author also highlights scientists’ recommendations on bilingual teachers’ effective activity and defi nes further perspective for bilingualism research.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20293
ISBN: 978-966-8946-92-9
Розташовується у зібраннях:Науковий збірник “Studia Slovakistica” Випуск 13 - 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
А.І. ДЕВІЦЬКА.pdf347.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.