Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20363
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГодя, Іван Михайлович-
dc.date.accessioned2018-09-30T11:39:20Z-
dc.date.available2018-09-30T11:39:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМетодичні рекомендації з вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг у туризмі" для студентів 4 курсу, спец. "Туризм", факультету туризму та МК / Годя І. М. // м. Ужгород, 2018 р.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20363-
dc.description.abstractМетодичні рекомендації з вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг у туризмі" для студентів 4 курсу денної форми навчання, спеціальності "Туризм", факультету туризму та міжнародних комунікацій.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherпп Інвазорuk
dc.subjectтуризм, маркетингuk
dc.subjectмаркетинг, маркетингові дослідження, PR, реклама, туризмuk
dc.titleМетодичні рекомендації з вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг у туризмі" для 4 курсуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeМетодичні рекомендаціїuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
__МР_мар_тур_2018_4к.pdf528.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.