Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20363
Назва: Методичні рекомендації з вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг у туризмі" для 4 курсу
Автори: Годя, Іван Михайлович
Ключові слова: туризм, маркетинг, маркетинг, маркетингові дослідження, PR, реклама, туризм
Дата публікації: 2018
Видавництво: пп Інвазор
Бібліографічний опис: Методичні рекомендації з вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг у туризмі" для студентів 4 курсу, спец. "Туризм", факультету туризму та МК / Годя І. М. // м. Ужгород, 2018 р.
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації з вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг у туризмі" для студентів 4 курсу денної форми навчання, спеціальності "Туризм", факультету туризму та міжнародних комунікацій.
Тип: Text
Тип публікації: Методичні рекомендації
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20363
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
__МР_мар_тур_2018_4к.pdf528.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.