Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20363
Название: Методичні рекомендації з вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг у туризмі" для 4 курсу
Авторы: Годя, Іван Михайлович
Ключевые слова: туризм, маркетинг, маркетинг, маркетингові дослідження, PR, реклама, туризм
Дата публикации: 2018
Издательство: пп Інвазор
Библиографическое описание: Методичні рекомендації з вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг у туризмі" для студентів 4 курсу, спец. "Туризм", факультету туризму та МК / Годя І. М. // м. Ужгород, 2018 р.
Краткий осмотр (реферат): Методичні рекомендації з вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг у туризмі" для студентів 4 курсу денної форми навчання, спеціальності "Туризм", факультету туризму та міжнародних комунікацій.
Тип: Text
Тип публикации: Методичні рекомендації
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20363
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
__МР_мар_тур_2018_4к.pdf528.47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.