Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20366
Назва: ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ЕКСКУРСІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
Інші назви: PROBLEMS OF QUALITY OF EXCURSION SERVICE MANAGEMENT
Автори: Годя, Іван Михайлович
Ключові слова: туризм, економіка, екскурсійне обслуговування, туристський супровід, екскурсовод, гід, екскурсовод-«нелегал», ліцензування, якість екскурсійного обслуговування
Дата публікації: 2014
Видавництво: ТзОВ «Компанія «Манускрипт»»
Бібліографічний опис: ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ЕКСКУРСІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ / Годя І. М. // Вісник Львівського інституту економіки і туризму: зб. наук. ст. / Львів : ЛІЕТ, 2014. — № 9., С 149 - 154.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено проблеми якості екскурсійного обслуговування в Україні, пов’язані, насам- перед, із кваліфікацією екскурсоводів. Підкреслено, що після скасування ліцензування екскурсій- ного супроводу на ринку з досить жорсткими умовами цінової конкуренції зросла кількість суб’єктів підприємництва, які за допомогою демпінгових цін фактично перетворюють екскурсії на суто перевезення до об’єктів, практично не виконуючи основні задачі екскурсійної роботи у розрізі проблем екскурсійної діяльності Закарпаття. Окреслені шляхи пом’якшення цих проблем.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20366
ISBN: 978-966-2400-39-7
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття_Вісник ЛІЕТ_Годя.pdf580.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.