Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20386
Title: Інституційно-економічні основи розвитку видавничо-поліграфічної діяльності в регіонах України
Authors: Палига, Євген Миколайович
Базилюк, Володимир Богданович
Keywords: інституційно-економічні особливості розвитку, видавничо-поліграфічна діяльність, історичні традиції та інститути, приватні підприємства
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Series/Report no.: Економіка;
Abstract: У статті охарактеризовано інституційно-економічні особливості розвитку видавничо-поліграфічної діяльності України та її регіонів. Окреслено важливу роль обґрунтування інституційної теорії як вагомої складової розвитку видавничо-поліграфічної діяльності, оскільки вона має у розпорядженні потужний методологічний інструментарій для проведення подальших досліджень у трансформаційному суспільстві, сприяє, через застосування міждисциплінарного підходу, розгляду впливу на соціум різноманітних соціально-економічних, політичних, ідеологічних та інших факторів. Розглянуто основні течії в інституційній теорії, зокрема традиційний інституціоналізм, неоінституціоналізм та нова інституційна економіка. У процесі дослідження подано етапи становлення і функціонування видавничо-поліграфічної діяльності, а також чинники впливу на забезпечення перспектив зростання досліджуваної сфери. Ключові слова: інституційно-економічні особливості розвитку, видавничо-поліграфічна діяльність, історичні традиції та інститути, приватні підприємства.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20386
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (49) Том 2 - 2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.