Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20386
Назва: Інституційно-економічні основи розвитку видавничо-поліграфічної діяльності в регіонах України
Автори: Палига, Євген Миколайович
Базилюк, Володимир Богданович
Ключові слова: інституційно-економічні особливості розвитку, видавничо-поліграфічна діяльність, історичні традиції та інститути, приватні підприємства
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): У статті охарактеризовано інституційно-економічні особливості розвитку видавничо-поліграфічної діяльності України та її регіонів. Окреслено важливу роль обґрунтування інституційної теорії як вагомої складової розвитку видавничо-поліграфічної діяльності, оскільки вона має у розпорядженні потужний методологічний інструментарій для проведення подальших досліджень у трансформаційному суспільстві, сприяє, через застосування міждисциплінарного підходу, розгляду впливу на соціум різноманітних соціально-економічних, політичних, ідеологічних та інших факторів. Розглянуто основні течії в інституційній теорії, зокрема традиційний інституціоналізм, неоінституціоналізм та нова інституційна економіка. У процесі дослідження подано етапи становлення і функціонування видавничо-поліграфічної діяльності, а також чинники впливу на забезпечення перспектив зростання досліджуваної сфери. Ключові слова: інституційно-економічні особливості розвитку, видавничо-поліграфічна діяльність, історичні традиції та інститути, приватні підприємства.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20386
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (49) Том 2 - 2017



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.