Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20397
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСічка, Іван Іванович-
dc.date.accessioned2018-10-04T01:57:21Z-
dc.date.available2018-10-04T01:57:21Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМетодичні рекомендації з дисципліни «Менеджмент якості туристичного обслуговування» для студентів галузі знань 24 – «Сфера обслуговування», напряму підготовки 242 – «Туризм» . – Ужгород 2017. – 40с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20397-
dc.description.abstractМетою викладання навчальної дисципліни «Менеджмент якості туристичного обслуговування» є формування системи теоретичних знань із застосування інструментарію менеджменту якості на підприємствах у сфері туризму, а також набуття практичних вмінь і навичок оцінки рівня якості туристичних послуг, розроблення та впровадження систем управління якістю, відповідних впливу підприємницького середовища.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectтуристичне обслуговуванняuk
dc.subjectменеджментuk
dc.titleМенеджмент якості туристичного обслуговуванняuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeМетодичні рекомендаціїuk
Располагается в коллекциях:Навчально-методичні видання кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Менеджмент якості туристичного обслуговування.pdf444.17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.