Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20397
Назва: Менеджмент якості туристичного обслуговування
Автори: Січка, Іван Іванович
Ключові слова: туристичне обслуговування, менеджмент
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Методичні рекомендації з дисципліни «Менеджмент якості туристичного обслуговування» для студентів галузі знань 24 – «Сфера обслуговування», напряму підготовки 242 – «Туризм» . – Ужгород 2017. – 40с.
Короткий огляд (реферат): Метою викладання навчальної дисципліни «Менеджмент якості туристичного обслуговування» є формування системи теоретичних знань із застосування інструментарію менеджменту якості на підприємствах у сфері туризму, а також набуття практичних вмінь і навичок оцінки рівня якості туристичних послуг, розроблення та впровадження систем управління якістю, відповідних впливу підприємницького середовища.
Тип: Text
Тип публікації: Методичні рекомендації
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20397
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Менеджмент якості туристичного обслуговування.pdf444.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.