Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20397
Title: Менеджмент якості туристичного обслуговування
Authors: Січка, Іван Іванович
Keywords: туристичне обслуговування, менеджмент
Issue Date: 2017
Citation: Методичні рекомендації з дисципліни «Менеджмент якості туристичного обслуговування» для студентів галузі знань 24 – «Сфера обслуговування», напряму підготовки 242 – «Туризм» . – Ужгород 2017. – 40с.
Abstract: Метою викладання навчальної дисципліни «Менеджмент якості туристичного обслуговування» є формування системи теоретичних знань із застосування інструментарію менеджменту якості на підприємствах у сфері туризму, а також набуття практичних вмінь і навичок оцінки рівня якості туристичних послуг, розроблення та впровадження систем управління якістю, відповідних впливу підприємницького середовища.
Type: Text
Publication type: Методичні рекомендації
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20397
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Менеджмент якості туристичного обслуговування.pdf444.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.