Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20397
Название: Менеджмент якості туристичного обслуговування
Авторы: Січка, Іван Іванович
Ключевые слова: туристичне обслуговування, менеджмент
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Методичні рекомендації з дисципліни «Менеджмент якості туристичного обслуговування» для студентів галузі знань 24 – «Сфера обслуговування», напряму підготовки 242 – «Туризм» . – Ужгород 2017. – 40с.
Краткий осмотр (реферат): Метою викладання навчальної дисципліни «Менеджмент якості туристичного обслуговування» є формування системи теоретичних знань із застосування інструментарію менеджменту якості на підприємствах у сфері туризму, а також набуття практичних вмінь і навичок оцінки рівня якості туристичних послуг, розроблення та впровадження систем управління якістю, відповідних впливу підприємницького середовища.
Тип: Text
Тип публикации: Методичні рекомендації
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20397
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Менеджмент якості туристичного обслуговування.pdf444.17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.