Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20488
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПалига, Ігор Євгенович-
dc.date.accessioned2018-10-08T10:19:44Z-
dc.date.available2018-10-08T10:19:44Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20488-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальним проблемам розвитку корпоративного управління корпорацій ВПГ. Проаналізовано сучасний стан і витоки корпоративного управління та його вплив на діяльність структур корпоративного сектора економіки. У процесі дослідження структури вищого рівня управління в поліграфії (топ-менеджмент) виявлено важливі механізми поведінки менеджерів, контролю за діяльністю менеджменту з боку наглядової ради, потребу у внутрішньому аудиті. Обґрунтовано взаємодію органів корпоративного управління та перехід до глобального менеджменту для формування конкурентних переваг структур в поліграфії. На основі вирішення правових економічних, соціальних та інституційних проблем. Ключові слова: корпоративне управління, видавництва, поліграфічні підприємства, корпорації ВПГ, компанії, корпоративний сектор, акціонерна власність, внутрішній аудит.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectкорпоративне управлінняuk
dc.subjectвидавництваuk
dc.subjectполіграфічні підприємстваuk
dc.subjectкорпорації ВПГuk
dc.subjectкомпаніїuk
dc.subjectкорпоративний секторuk
dc.subjectакціонерна власністьuk
dc.subjectвнутрішній аудитuk
dc.titleПроблеми розвитку корпоративного управління корпорацій видавничо-поліграфічної галузіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (49) Том 2 - 2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.