Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20488
Назва: Проблеми розвитку корпоративного управління корпорацій видавничо-поліграфічної галузі
Автори: Палига, Ігор Євгенович
Ключові слова: корпоративне управління, видавництва, поліграфічні підприємства, корпорації ВПГ, компанії, корпоративний сектор, акціонерна власність, внутрішній аудит
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальним проблемам розвитку корпоративного управління корпорацій ВПГ. Проаналізовано сучасний стан і витоки корпоративного управління та його вплив на діяльність структур корпоративного сектора економіки. У процесі дослідження структури вищого рівня управління в поліграфії (топ-менеджмент) виявлено важливі механізми поведінки менеджерів, контролю за діяльністю менеджменту з боку наглядової ради, потребу у внутрішньому аудиті. Обґрунтовано взаємодію органів корпоративного управління та перехід до глобального менеджменту для формування конкурентних переваг структур в поліграфії. На основі вирішення правових економічних, соціальних та інституційних проблем. Ключові слова: корпоративне управління, видавництва, поліграфічні підприємства, корпорації ВПГ, компанії, корпоративний сектор, акціонерна власність, внутрішній аудит.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20488
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (49) Том 2 - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ КОРПОРАЦІЙ.pdf611.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.