Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20694
Назва: Методичні рекомендації з вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг у туризмі" для 3 курсу
Автори: Годя, Іван Михайлович
Ключові слова: туризм, маркетинг, маркетинг, маркетингові дослідження, PR, реклама, туризм
Дата публікації: 2018
Видавництво: пп Інвазор
Бібліографічний опис: Методичні рекомендації з вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг у туризмі" для студентів 3 курсу факультету туризму та МК, спеціальності "Туризм" / Годя І. М. // м.Ужгород, 2018 р.
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації з вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг у туризмі" для студентів 3 курсу денної форми навчання, спеціальності "Туризм", факультету туризму та міжнародних комунікацій.
Тип: Text
Тип публікації: Препринт
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20694
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МР_мар_тур_2018_3к.doc282 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.