Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21228
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМороз, О.В.-
dc.contributor.authorКарачина, Н.П.-
dc.contributor.authorСемцов, В.М.-
dc.date.accessioned2018-10-22T11:44:19Z-
dc.date.available2018-10-22T11:44:19Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМороз, О. В. Економічне оцінювання інституційних факторів у системі брендингу [Текст] / О. В. Мороз, Н. П. Карачин, В. М. Семцов // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 15№Ч.2. – С. 26–31uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21228-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз інституційних факторів у поясненні відмінностей щодо соціально-економіч- них показників окремих сільських громад. Отримані дані є перспективними під час коригування подальших аграрних реформ, де повинні бути задіяні аналіз інституційних особливостей окремих суб’єктів господарювання, визначення потенційних факторів їхньої конкурентоспроможності, імплементація цих факторів до процесу модернізації економічних відносин.uk
dc.description.abstractThe article made the analysis of the institutional factors in explaining the differences regarding the socio-economic indices of individual rural communities. The data appear to be promising in correcting further agrarian reforms, where should be used: an analysis of the institutional features of the individual subjects, identifying potential factors of their competitiveness, implementation of these.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectінституційна теоріяuk
dc.subjectнематеріальні активиuk
dc.subjectсільські територіїuk
dc.subjectтериторіальний брендингuk
dc.subjectсоціально-економічний розвитокuk
dc.titleЕкономічне оцінювання інституційних факторів у системі брендингуuk
dc.title.alternativeEkonomic evaluation of institutional faktors in branding systemuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 15 Частина 2 - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЕКОНОМІЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ІНСТИТУЦІЙНИХ ФАКТОРІВ.pdf339.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.