Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21228
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМороз, О.В.-
dc.contributor.authorКарачина, Н.П.-
dc.contributor.authorСемцов, В.М.-
dc.date.accessioned2018-10-22T11:44:19Z-
dc.date.available2018-10-22T11:44:19Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМороз, О. В. Економічне оцінювання інституційних факторів у системі брендингу [Текст] / О. В. Мороз, Н. П. Карачин, В. М. Семцов // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 15№Ч.2. – С. 26–31uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21228-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз інституційних факторів у поясненні відмінностей щодо соціально-економіч- них показників окремих сільських громад. Отримані дані є перспективними під час коригування подальших аграрних реформ, де повинні бути задіяні аналіз інституційних особливостей окремих суб’єктів господарювання, визначення потенційних факторів їхньої конкурентоспроможності, імплементація цих факторів до процесу модернізації економічних відносин.uk
dc.description.abstractThe article made the analysis of the institutional factors in explaining the differences regarding the socio-economic indices of individual rural communities. The data appear to be promising in correcting further agrarian reforms, where should be used: an analysis of the institutional features of the individual subjects, identifying potential factors of their competitiveness, implementation of these.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectінституційна теоріяuk
dc.subjectнематеріальні активиuk
dc.subjectсільські територіїuk
dc.subjectтериторіальний брендингuk
dc.subjectсоціально-економічний розвитокuk
dc.titleЕкономічне оцінювання інституційних факторів у системі брендингуuk
dc.title.alternativeEkonomic evaluation of institutional faktors in branding systemuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 15 Частина 2 - 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЕКОНОМІЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ІНСТИТУЦІЙНИХ ФАКТОРІВ.pdf339.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.