Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21228
Название: Економічне оцінювання інституційних факторів у системі брендингу
Другие названия: Ekonomic evaluation of institutional faktors in branding system
Авторы: Мороз, О.В.
Карачина, Н.П.
Семцов, В.М.
Ключевые слова: інституційна теорія, нематеріальні активи, сільські території, територіальний брендинг, соціально-економічний розвиток
Дата публикации: 2017
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Мороз, О. В. Економічне оцінювання інституційних факторів у системі брендингу [Текст] / О. В. Мороз, Н. П. Карачин, В. М. Семцов // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 15№Ч.2. – С. 26–31
Серия/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Краткий осмотр (реферат): У статті здійснено аналіз інституційних факторів у поясненні відмінностей щодо соціально-економіч- них показників окремих сільських громад. Отримані дані є перспективними під час коригування подальших аграрних реформ, де повинні бути задіяні аналіз інституційних особливостей окремих суб’єктів господарювання, визначення потенційних факторів їхньої конкурентоспроможності, імплементація цих факторів до процесу модернізації економічних відносин.
The article made the analysis of the institutional factors in explaining the differences regarding the socio-economic indices of individual rural communities. The data appear to be promising in correcting further agrarian reforms, where should be used: an analysis of the institutional features of the individual subjects, identifying potential factors of their competitiveness, implementation of these.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21228
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 15 Частина 2 - 2017

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЕКОНОМІЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ІНСТИТУЦІЙНИХ ФАКТОРІВ.pdf339.51 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.