Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21228
Title: Економічне оцінювання інституційних факторів у системі брендингу
Other Titles: Ekonomic evaluation of institutional faktors in branding system
Authors: Мороз, О.В.
Карачина, Н.П.
Семцов, В.М.
Keywords: інституційна теорія, нематеріальні активи, сільські території, територіальний брендинг, соціально-економічний розвиток
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Мороз, О. В. Економічне оцінювання інституційних факторів у системі брендингу [Текст] / О. В. Мороз, Н. П. Карачин, В. М. Семцов // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 15№Ч.2. – С. 26–31
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: У статті здійснено аналіз інституційних факторів у поясненні відмінностей щодо соціально-економіч- них показників окремих сільських громад. Отримані дані є перспективними під час коригування подальших аграрних реформ, де повинні бути задіяні аналіз інституційних особливостей окремих суб’єктів господарювання, визначення потенційних факторів їхньої конкурентоспроможності, імплементація цих факторів до процесу модернізації економічних відносин.
The article made the analysis of the institutional factors in explaining the differences regarding the socio-economic indices of individual rural communities. The data appear to be promising in correcting further agrarian reforms, where should be used: an analysis of the institutional features of the individual subjects, identifying potential factors of their competitiveness, implementation of these.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21228
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 15 Частина 2 - 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЕКОНОМІЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ІНСТИТУЦІЙНИХ ФАКТОРІВ.pdf339.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.