Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21320
Title: ефективність маркетингової діяльності на підприємстві: етапи моделювання та послідовність математично-розрахункового апарату.
Other Titles: EFFICIENCY OF MARKETING ACTIVITY AT ENTERPRISE: STAGES SIMULATION AND SEQUENCE OF MATHEMATICAL-CALCULATING APPARATUS.
Authors: Жуков, Святослав Августович
Keywords: Ефективність маркетингової діяльності підприємства, промислове підприємство, моделювання, функція обсягу реалізації продукції.
Issue Date: 23-Dec-2016
Publisher: Управління економікою: теорія та практика. П'яті Чумаченківські читання
Citation: Жуков С.А. Ефективність маркетингової діяльності на підприємстві: етапи моделювання та послідовність математично-розрахункового апарату / Жуков С.А. // Управління економікою: теорія та практика. П'яті Чумаченківські читання: зб. наук. праць / НАН України, Ін-т економіки пром-сті; редкол.: О.І. Амоша (голов. ред.), В.І. Ляшенко (відп. ред.), Л.М. Кузьменко та ін. – Київ, 2016. – С. 149-155.
Series/Report no.: Збірник наукових праць;
Abstract: У статті проаналізовано три етапи моделі визначення ефективності маркетингової діяльності на підприємстві. На основі цього побудована функція обсягу реалізації продукції та отримана чотирьохфакторна модель визначення прибутку та п’ятифакторна модель визначення ефективності маркетингової діяльності. Виокремлено послідовність дій при розрахунку ефективності маркетингової діяльності на підприємстві, і це лягло в основу моделі у вигляді блок-схеми.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21320
ISSN: 2221-1187
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття Жуков 2016 Управл. екон. 5 Чумач..docx244.39 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.