Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/213
Название: Forming of international product stewardship
Авторы: Mazur, V.
Ключевые слова: product stewardship, international policy, international relations, international markets, international marketing, trade policy, line of merchandize, product portfolio, service
Дата публикации: 2017
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Forming of international product stewardship [Текст] / V. Mazur. – C. 206–211. – Бібліогр.: с.211 (4 назви). – Рез. рос., англ.
Краткий осмотр (реферат): Theoretical aspects of international marketing and product stewardship at international markets have been investigated in the article. International trade policy plays an important role in the development of international marketing. It is a starting point for the building of a proper and effective international business strategy. The process of forming of international trade stewardship of national enterprises has been analyzed. The ways of improving of the process of forming international trade stewardship for a successful international business policy has been grounded on the base of their optimization. Keywords: product stewardship, international policy, international relations, international markets, international marketing, trade policy, line of merchandize, product portfolio, service.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/213
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (50) - 2017

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
FORMING OF INTERNATIONAL PRODUCT STEWARDSHIP.pdf814.28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.