Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/213
Назва: Forming of international product stewardship
Автори: Mazur, V.
Ключові слова: product stewardship, international policy, international relations, international markets, international marketing, trade policy, line of merchandize, product portfolio, service
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Forming of international product stewardship [Текст] / V. Mazur. – C. 206–211. – Бібліогр.: с.211 (4 назви). – Рез. рос., англ.
Короткий огляд (реферат): Theoretical aspects of international marketing and product stewardship at international markets have been investigated in the article. International trade policy plays an important role in the development of international marketing. It is a starting point for the building of a proper and effective international business strategy. The process of forming of international trade stewardship of national enterprises has been analyzed. The ways of improving of the process of forming international trade stewardship for a successful international business policy has been grounded on the base of their optimization. Keywords: product stewardship, international policy, international relations, international markets, international marketing, trade policy, line of merchandize, product portfolio, service.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/213
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (50) - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FORMING OF INTERNATIONAL PRODUCT STEWARDSHIP.pdf814.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.