Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21516
Название: МОДЕЛЮВАННЯ ВЗАЄМОДІЇ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ
Другие названия: MODELING OF INTERACTION WITH UPHOLSTED STUDIES IN THE PHYSICS STUDY PROCESS
Авторы: Опачко, Магдалина Василівна
Ключевые слова: професійна підготовка вчителя фізики, моделювання, взаємодія, обдаровані учні
Дата публикации: 2016
Издательство: Берегово: Зак. угорський Ін-тут ім. Ференца Ракоці ІІ
Библиографическое описание: Опачко М. Моделювання взаємодії з обдарованими учнями у процесі вивчення фізики / Магдалина Опачко //Збірник наукових праць міжнародної конференції «Iнноваційні методи психолого-педагогічної практики у світлі євроінтеграційних процесів України» (Берегово, 14–15 квітня 2016). – Берегово: Зак. Ін-тут ім. Ференца Ракоці ІІ, 2016 – С.338-346
Серия/номер: стаття;3
Краткий осмотр (реферат): В статті обґрунтовується сутність моделювання взаємодії з обдарованими учнями у процесі вивчення фізики. Моделювання дидактичної взаємодії опирається на творчість суб’єктів взаємодії (вчителя і учнів) та організацію предметного спілкування між учасниками дидактичного процесу на засадах діалогічності. Діалогічність дидактичної взаємодії забезпечується сукупністю методів навчання та майстерністю їх використання.
Описание: In the article the essence of modeling interaction with gifted students in the study of physics Key words: modeling, interaction, gifted students
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21516
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Робота з обдаров.pdf369.2 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.