Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21516
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОпачко, Магдалина Василівна-
dc.date.accessioned2018-10-25T11:53:10Z-
dc.date.available2018-10-25T11:53:10Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationОпачко М. Моделювання взаємодії з обдарованими учнями у процесі вивчення фізики / Магдалина Опачко //Збірник наукових праць міжнародної конференції «Iнноваційні методи психолого-педагогічної практики у світлі євроінтеграційних процесів України» (Берегово, 14–15 квітня 2016). – Берегово: Зак. Ін-тут ім. Ференца Ракоці ІІ, 2016 – С.338-346uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21516-
dc.descriptionIn the article the essence of modeling interaction with gifted students in the study of physics Key words: modeling, interaction, gifted studentsuk
dc.description.abstractВ статті обґрунтовується сутність моделювання взаємодії з обдарованими учнями у процесі вивчення фізики. Моделювання дидактичної взаємодії опирається на творчість суб’єктів взаємодії (вчителя і учнів) та організацію предметного спілкування між учасниками дидактичного процесу на засадах діалогічності. Діалогічність дидактичної взаємодії забезпечується сукупністю методів навчання та майстерністю їх використання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherБерегово: Зак. угорський Ін-тут ім. Ференца Ракоці ІІuk
dc.relation.ispartofseriesстаття;3-
dc.subjectпрофесійна підготовка вчителя фізикиuk
dc.subjectмоделювання, взаємодія, обдаровані учніuk
dc.titleМОДЕЛЮВАННЯ ВЗАЄМОДІЇ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИuk
dc.title.alternativeMODELING OF INTERACTION WITH UPHOLSTED STUDIES IN THE PHYSICS STUDY PROCESSuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Робота з обдаров.pdf369.2 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.