Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21516
Назва: | МОДЕЛЮВАННЯ ВЗАЄМОДІЇ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ |
Інші назви: | MODELING OF INTERACTION WITH UPHOLSTED STUDIES IN THE PHYSICS STUDY PROCESS |
Автори: | Опачко, Магдалина Василівна |
Ключові слова: | професійна підготовка вчителя фізики, моделювання, взаємодія, обдаровані учні |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Берегово: Зак. угорський Ін-тут ім. Ференца Ракоці ІІ |
Бібліографічний опис: | Опачко М. Моделювання взаємодії з обдарованими учнями у процесі вивчення фізики / Магдалина Опачко //Збірник наукових праць міжнародної конференції «Iнноваційні методи психолого-педагогічної практики у світлі євроінтеграційних процесів України» (Берегово, 14–15 квітня 2016). – Берегово: Зак. Ін-тут ім. Ференца Ракоці ІІ, 2016 – С.338-346 |
Серія/номер: | стаття;3 |
Короткий огляд (реферат): | В статті обґрунтовується сутність моделювання взаємодії з обдарованими учнями у процесі вивчення фізики. Моделювання дидактичної взаємодії опирається на творчість суб’єктів взаємодії (вчителя і учнів) та організацію предметного спілкування між учасниками дидактичного процесу на засадах діалогічності. Діалогічність дидактичної взаємодії забезпечується сукупністю методів навчання та майстерністю їх використання. |
Опис: | In the article the essence of modeling interaction with gifted students in the study of physics Key words: modeling, interaction, gifted students |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21516 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Робота з обдаров.pdf | 369.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.