Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21516
Назва: МОДЕЛЮВАННЯ ВЗАЄМОДІЇ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ
Інші назви: MODELING OF INTERACTION WITH UPHOLSTED STUDIES IN THE PHYSICS STUDY PROCESS
Автори: Опачко, Магдалина Василівна
Ключові слова: професійна підготовка вчителя фізики, моделювання, взаємодія, обдаровані учні
Дата публікації: 2016
Видавництво: Берегово: Зак. угорський Ін-тут ім. Ференца Ракоці ІІ
Бібліографічний опис: Опачко М. Моделювання взаємодії з обдарованими учнями у процесі вивчення фізики / Магдалина Опачко //Збірник наукових праць міжнародної конференції «Iнноваційні методи психолого-педагогічної практики у світлі євроінтеграційних процесів України» (Берегово, 14–15 квітня 2016). – Берегово: Зак. Ін-тут ім. Ференца Ракоці ІІ, 2016 – С.338-346
Серія/номер: стаття;3
Короткий огляд (реферат): В статті обґрунтовується сутність моделювання взаємодії з обдарованими учнями у процесі вивчення фізики. Моделювання дидактичної взаємодії опирається на творчість суб’єктів взаємодії (вчителя і учнів) та організацію предметного спілкування між учасниками дидактичного процесу на засадах діалогічності. Діалогічність дидактичної взаємодії забезпечується сукупністю методів навчання та майстерністю їх використання.
Опис: In the article the essence of modeling interaction with gifted students in the study of physics Key words: modeling, interaction, gifted students
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21516
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Робота з обдаров.pdf369.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.