Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21519
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТymchuk, S. V.-
dc.contributor.authorNeshchadym, L. M.-
dc.date.accessioned2018-10-25T11:57:38Z-
dc.date.available2018-10-25T11:57:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationCluster analysis of the effectiveness of tourist companies in Ukraine [Текст] / І. М. Tymchuk, L. M. Neshchadym // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 15№Ч.2. – S. 136–141. – Bibliographer: S.140–141 (10 names). – Res. ros., anhl.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21519-
dc.description.abstractThe article deals with cluster analysis of tourist enterprises in Ukraine. The group of regions of Ukraine according to the number of tourist enterprises and the size of commission, agency, and other charges is investigated. Using the Deductor program, clusters in Ukraine are formed. Clustering, or so-called segmentation, is a selected set of data for groups of objects with similar properties, which is the basis for data analysis. For the study, the tables were saved and imported into the business analytics platform Deductor.uk
dc.description.abstractУ статті розглянуто кластерний аналіз туристичних підприємств в Україні. Досліджено угруповання ре- гіонів України за кількістю туристичних підприємств і розміром комісійних, агентських та інших зборів. За допомогою програми Deductor були сформовані кластери в Україні. Кластеризація, або так звана сегментація є обраним набором даних груп об’єктів з аналогічними властивостями, що є основою в аналізі даних. Для дослідження, таблиці були збе- режені та імпортовані в бізнес-аналітичну платформу Deductor. Ключові слова: туристичний кластер, група, асоціація, бізнес, туризм.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрен кластерный анализ туристических предприятий в Украине. Исследованы группиров- ки регионов Украины по количеству туристических предприятий и размером комиссионных, агентских и иных сборов. С помощью программы Deductor были сформированы кластеры в Украине. Кластеризация, или так называемая сегмен- тация является избранным набором данных групп объектов с аналогичными свойствами, является основой в анализе данных. Для исследования, таблицы были сохранены и импортированы в бизнес-аналитическую платформу Deductor. Ключевые слова: туристический кластер, группа, ассоциация, бизнес, туризм.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.subjecttourist clusteruk
dc.subjectgroupuk
dc.subjectassociationuk
dc.subjectbusinessuk
dc.subjecttourismuk
dc.titleCluster analysis of the effectiveness of tourist companies in Ukraineuk
dc.title.alternativeКластерний аналіз ефективності туристичних підприємств в Україніuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 15 Частина 2 - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
CLUSTER ANALYSIS OF THE EFFECTIVENESS.pdf1.18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.