Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21519
Назва: | Cluster analysis of the effectiveness of tourist companies in Ukraine |
Інші назви: | Кластерний аналіз ефективності туристичних підприємств в Україні |
Автори: | Тymchuk, S. V. Neshchadym, L. M. |
Ключові слова: | tourist cluster, group, association, business, tourism |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Видавничий дім "Гельветика" |
Бібліографічний опис: | Cluster analysis of the effectiveness of tourist companies in Ukraine [Текст] / І. М. Tymchuk, L. M. Neshchadym // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 15№Ч.2. – S. 136–141. – Bibliographer: S.140–141 (10 names). – Res. ros., anhl. |
Короткий огляд (реферат): | The article deals with cluster analysis of tourist enterprises in Ukraine. The group of regions of Ukraine according
to the number of tourist enterprises and the size of commission, agency, and other charges is investigated. Using the
Deductor program, clusters in Ukraine are formed. Clustering, or so-called segmentation, is a selected set of data for groups of
objects with similar properties, which is the basis for data analysis. For the study, the tables were saved and imported into the
business analytics platform Deductor. У статті розглянуто кластерний аналіз туристичних підприємств в Україні. Досліджено угруповання ре- гіонів України за кількістю туристичних підприємств і розміром комісійних, агентських та інших зборів. За допомогою програми Deductor були сформовані кластери в Україні. Кластеризація, або так звана сегментація є обраним набором даних груп об’єктів з аналогічними властивостями, що є основою в аналізі даних. Для дослідження, таблиці були збе- режені та імпортовані в бізнес-аналітичну платформу Deductor. Ключові слова: туристичний кластер, група, асоціація, бізнес, туризм. В статье рассмотрен кластерный анализ туристических предприятий в Украине. Исследованы группиров- ки регионов Украины по количеству туристических предприятий и размером комиссионных, агентских и иных сборов. С помощью программы Deductor были сформированы кластеры в Украине. Кластеризация, или так называемая сегмен- тация является избранным набором данных групп объектов с аналогичными свойствами, является основой в анализе данных. Для исследования, таблицы были сохранены и импортированы в бизнес-аналитическую платформу Deductor. Ключевые слова: туристический кластер, группа, ассоциация, бизнес, туризм. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21519 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 15 Частина 2 - 2017 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
CLUSTER ANALYSIS OF THE EFFECTIVENESS.pdf | 1.18 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.