Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21616
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАндрусяк, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2018-10-26T08:56:19Z-
dc.date.available2018-10-26T08:56:19Z-
dc.date.issued2018-03-30-
dc.identifier.citationТеоретико-методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи й університету), 30 березня 2018 р., м. Умань: ФОП Новожилов С.В., 2018. - 244 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21616-
dc.descriptionМенторство є новою формою професійної педагогічної взаємодії, яка є складовою спільного проекту Міністерства освіти і науки України та Британської ради Україна "Шкільний вчитель нового покоління".uk
dc.description.abstractІнститут наставництва є доволі молодим явищем в українській системі підготовки майбутніх вчителів англійської мови. Метою представленого дослідження є вивчення основних рис менторства, яке виступає новою формою партнерства вузу та школи у процесі підготовки майбутніх вчителів англійської мови.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectменторствоuk
dc.subjectментор, менторство, інститут наставництва, шкільний вчитель, методика навчання англійської мови, шкільна практикаuk
dc.titleМенторство як модель партнерства вузу та школиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри англійської філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Менторство_Умань_2018.docx19.89 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.