Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21616
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАндрусяк, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2018-10-26T08:56:19Z-
dc.date.available2018-10-26T08:56:19Z-
dc.date.issued2018-03-30-
dc.identifier.citationТеоретико-методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи й університету), 30 березня 2018 р., м. Умань: ФОП Новожилов С.В., 2018. - 244 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21616-
dc.descriptionМенторство є новою формою професійної педагогічної взаємодії, яка є складовою спільного проекту Міністерства освіти і науки України та Британської ради Україна "Шкільний вчитель нового покоління".uk
dc.description.abstractІнститут наставництва є доволі молодим явищем в українській системі підготовки майбутніх вчителів англійської мови. Метою представленого дослідження є вивчення основних рис менторства, яке виступає новою формою партнерства вузу та школи у процесі підготовки майбутніх вчителів англійської мови.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectменторствоuk
dc.subjectментор, менторство, інститут наставництва, шкільний вчитель, методика навчання англійської мови, шкільна практикаuk
dc.titleМенторство як модель партнерства вузу та школиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри англійської філології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Менторство_Умань_2018.docx19.89 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.