Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21616
Название: | Менторство як модель партнерства вузу та школи |
Авторы: | Андрусяк, Ірина Василівна |
Ключевые слова: | менторство, ментор, менторство, інститут наставництва, шкільний вчитель, методика навчання англійської мови, шкільна практика |
Дата публикации: | 30-мар-2018 |
Библиографическое описание: | Теоретико-методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи й університету), 30 березня 2018 р., м. Умань: ФОП Новожилов С.В., 2018. - 244 с. |
Краткий осмотр (реферат): | Інститут наставництва є доволі молодим явищем в українській системі підготовки майбутніх вчителів англійської мови. Метою представленого дослідження є вивчення основних рис менторства, яке виступає новою формою партнерства вузу та школи у процесі підготовки майбутніх вчителів англійської мови. |
Описание: | Менторство є новою формою професійної педагогічної взаємодії, яка є складовою спільного проекту Міністерства освіти і науки України та Британської ради Україна "Шкільний вчитель нового покоління". |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Тези до статті |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21616 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри англійської філології |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Менторство_Умань_2018.docx | 19.89 kB | Microsoft Word XML | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.