Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21616
Назва: | Менторство як модель партнерства вузу та школи |
Автори: | Андрусяк, Ірина Василівна |
Ключові слова: | менторство, ментор, менторство, інститут наставництва, шкільний вчитель, методика навчання англійської мови, шкільна практика |
Дата публікації: | 30-бер-2018 |
Бібліографічний опис: | Теоретико-методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи й університету), 30 березня 2018 р., м. Умань: ФОП Новожилов С.В., 2018. - 244 с. |
Короткий огляд (реферат): | Інститут наставництва є доволі молодим явищем в українській системі підготовки майбутніх вчителів англійської мови. Метою представленого дослідження є вивчення основних рис менторства, яке виступає новою формою партнерства вузу та школи у процесі підготовки майбутніх вчителів англійської мови. |
Опис: | Менторство є новою формою професійної педагогічної взаємодії, яка є складовою спільного проекту Міністерства освіти і науки України та Британської ради Україна "Шкільний вчитель нового покоління". |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Тези до статті |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21616 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри англійської філології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Менторство_Умань_2018.docx | 19.89 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.