Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21806
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБабаченко, Л. В.-
dc.date.accessioned2018-10-30T10:48:28Z-
dc.date.available2018-10-30T10:48:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБабаченко, Л. В. Стратегічний маркетинг у системі управління промисловим підприємством [Текст] / Л. В. Бабаченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 15№Ч.1. – С. 11-14. – бібліогр.:с.14(9 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21806-
dc.description.abstractУ статті розглянуто роль і місце маркетингу в управлінні діяльністю промислового підприємства на ринку. Досліджено, що реалізація сучасної парадигми маркетингу на підприємстві здійснюється шляхом упрова- дження концепції стратегічного маркетингу. Зазначено, що стратегічний маркетинг відіграє провідну роль на під- приємстві, має інтегрований характер на основі об’єднання корпоративної, бізнес- і функціональної стратегії. Визна- чено, що використання концепції стратегічного маркетингу має орієнтувати підприємство на формування системи моніторингу та аналізу його конкурентоспроможності, підвищення здатності адаптації підприємства до змін зовніш- нього середовища і регулярний перегляд бізнес-портфеля з огляду на зміни загальної стратегії підприємства.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectстратегічне управлінняuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.titleСтратегічний маркетинг у системі управління промисловим підприємствомuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 15 Частина 1 - 2017 :

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ.pdf301.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.