Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21806
Название: Стратегічний маркетинг у системі управління промисловим підприємством
Авторы: Бабаченко, Л. В.
Ключевые слова: стратегічне управління, маркетинг
Дата публикации: 2017
Издательство: Вид-во УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Бабаченко, Л. В. Стратегічний маркетинг у системі управління промисловим підприємством [Текст] / Л. В. Бабаченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 15№Ч.1. – С. 11-14. – бібліогр.:с.14(9 назв).
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто роль і місце маркетингу в управлінні діяльністю промислового підприємства на ринку. Досліджено, що реалізація сучасної парадигми маркетингу на підприємстві здійснюється шляхом упрова- дження концепції стратегічного маркетингу. Зазначено, що стратегічний маркетинг відіграє провідну роль на під- приємстві, має інтегрований характер на основі об’єднання корпоративної, бізнес- і функціональної стратегії. Визна- чено, що використання концепції стратегічного маркетингу має орієнтувати підприємство на формування системи моніторингу та аналізу його конкурентоспроможності, підвищення здатності адаптації підприємства до змін зовніш- нього середовища і регулярний перегляд бізнес-портфеля з огляду на зміни загальної стратегії підприємства.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21806
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 15 Частина 1 - 2017 :

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ.pdf301.85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.