Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21806
Назва: Стратегічний маркетинг у системі управління промисловим підприємством
Автори: Бабаченко, Л. В.
Ключові слова: стратегічне управління, маркетинг
Дата публікації: 2017
Видавництво: Вид-во УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Бабаченко, Л. В. Стратегічний маркетинг у системі управління промисловим підприємством [Текст] / Л. В. Бабаченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 15№Ч.1. – С. 11-14. – бібліогр.:с.14(9 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто роль і місце маркетингу в управлінні діяльністю промислового підприємства на ринку. Досліджено, що реалізація сучасної парадигми маркетингу на підприємстві здійснюється шляхом упрова- дження концепції стратегічного маркетингу. Зазначено, що стратегічний маркетинг відіграє провідну роль на під- приємстві, має інтегрований характер на основі об’єднання корпоративної, бізнес- і функціональної стратегії. Визна- чено, що використання концепції стратегічного маркетингу має орієнтувати підприємство на формування системи моніторингу та аналізу його конкурентоспроможності, підвищення здатності адаптації підприємства до змін зовніш- нього середовища і регулярний перегляд бізнес-портфеля з огляду на зміни загальної стратегії підприємства.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21806
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 15 Частина 1 - 2017 :

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ.pdf301.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.