Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21858
Title: Прогнозно–аналітичні аспекти маркетингу інновацій
Authors: Грабовецький, Б.Є.
Keywords: маркетинг інновацій, методи прогнозування
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во УжНУ "Говерла"
Citation: Грабовецький, Б. Є. Прогнозно–аналітичні аспекти маркетингу інновацій [Текст] / Б. Є. Грабовецький, Л. Д. Глущенко, Т. М. Пілявоз // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 15№Ч.1. – С. 80-83. – бібліогр.:с.83(6 назв).
Abstract: Розглянуто концептуальні засади маркетингу інновацій. Досліджено особливості прогнозування маркетингових інновацій. Запропоновано послідовність реалізації основних методів прогнозування маркетингу інновацій.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21858
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 15 Частина 1 - 2017 :



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.