Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21975
Title: Педагогічні та медичні аспекти системи фізичного виховання студентів з відхиленнями у стані здоров’я
Other Titles: PEDAGOGICAL AND MEDICAL ASPECTS OF THE PHYSICAL EDUCATION SYSTEM FOR STUDENTS WITH HEALTH DISABILITIES
Authors: Товт, Валерій Адальбертович
Keywords: Вивчення педагогічних та медичних чинників, що впливають на фізичного виховання студентів з відхиленнями у стані здоров’я обґрунтування педагогічних рекомендацій щодо організації їх рухової активності., Ключові слова: студенти, фізичне виховання, період втягування до фізичних навантажень, період стабілізації показників фізичної підготовленості.
Issue Date: Sep-2018
Publisher: Editor-in-Chif M.A. Zhurba
Citation: Товт В.А. Педагогічні та медичні аспекти системи фізичного виховання студентів з відхиленнями у стані здоров’я /В.А.Товт // Virtus: Scientific Journal / Editor-in-Chif M.A. Zhurba – 26, September, 2018. – P. 143-146.
Series/Report no.: 26;
Abstract: В статті визначено педагогічні та медичні чинники, що впливають на фізичне виховання студентів з відхиленнями у стані здоров’я. Проведено обґрунтування рекомендацій щодо організації їх рухової активності. В педагогічному процесі фізичної підготовки таких студентів виявлено період втягування (адаптації) до фізичних навантажень, тривалістю один місяць. Після цього періоду настає період стабілізації показників фізичної підготовленості та здоров’я студентів. В педагогіці фізичного виховання цей період називається підтримуючим. Його тривалість при систематичних тренуваннях займає весь період навчання у вищому навчальному закладі.
Description: The article defines pedagogical and medical factors that influence the physical education of students with health problems. The substantiation of recommendations for organizing their motor activity has been carried out. In the pedagogical process of physical training of such students, the period of retraction (adaptation) to physical activity, duration of one month has been revealed. After this period a period of stabilization of indicators of physical fitness and health of students comes. In the pedagogy of physical education, this period is called supportive. Its duration during systematic training takes the entire period of study at a higher educational institution.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21975
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стат з вад здор для публікац.docx33.13 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.