Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22194
Назва: Управління корпораціями у туризмі
Інші назви: Management of corporations in tourism
Автори: Корсак, Роман Володимирович
Ключові слова: Туризм, корпорації, управління
Дата публікації: 2018
Видавництво: Посвіт, 2018.
Бібліографічний опис: Корсак Р. Управління корпораціями у туризмі / Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи, перспективи . Том V. / [редактори -упорядники: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Зимомря, В. Ільницький]. – Конін – Ужгород – Херсон – Кривий Ріг:Посвіт, 2018. - 438 с.
Серія/номер: Туризмознавство;
Короткий огляд (реферат): Розглядаючи питання управління корпораціями у туризмі, відмітимо, що ще за античних часів люди і людські спільноти об'єднували свої зусилля для досягнення цілей, які неможливо було досягти людини самотужки. Саме такі об'єднання викликали необхідність в організації спільних зусиль і відповідно в механізмах і правилах розподілу задач, функцій тощо.
Опис: Корпоративна форма організації підприємств склалася в кінці ХІХ століття і була обумовлена якісними зрушеннями в закономірностях розвитку економіки, процесами централізації і концентрації виробництва.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22194
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rozvytok_Rozwoj_November_2018_ost (1).pdf7.27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.