Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22324
Название: | Маркетингова стратегія просування бренду сільських територій південного регіону |
Другие названия: | MARKETING STRATEGY OF BRAND PROMOTION OF THE RURAL TERRITORIES OF THE SOUTHERN REGION |
Авторы: | Павлова, І.О. |
Ключевые слова: | бренд, брендинг, маркетингова стратегія, Південний регіон, сільські території, територіальний маркетинг |
Дата публикации: | 2018 |
Издательство: | Видавничий дім "Гельветика" |
Библиографическое описание: | Павлова, І. О. Маркетингова стратегія просування бренду сільських територій південного регіону [Текст] / І. О. Павлова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М. М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2018. – Вип. 17№Ч.2. – С. 24–28 |
Серия/номер: | Міжнародні економічні відносини та світове господарство; |
Краткий осмотр (реферат): | У статті враховане авторське розуміння співвідношення понятійних конструктів «маркетинг території»
і «брендинг територій», а також «маркетингова стратегія» і «стратегія просування бренду територій». Сформовано маркетингову парадигму брендингу сільських територій. Визначено етапи просування територіального бренду. Наведено інструменти брендування сільських територій Південного регіону. Представлено основні виміри цінності бренду територій. Здійснено типологію бренд-проектів сільських територій Південного регіону і визначено їх відповідність локальним місцям сільського простору. The article taken into account the author's understanding of the relationship between conceptual constructs «territory marketing» and «territory branding», as well as «marketing strategy» and «brand promotion strategy for territories». The marketing paradigm of branding of rural territories has been formed. The stages of promotion of the territorial brand are determined. The tools for branding rural territories of the Southern region are presented. The main measurements of the brand value of territories are presented. A typology of brand projects rural territories of the Southern region was carried out and theirconformity to local places of rural space was determined. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22324 |
Располагается в коллекциях: | 2018 / Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 17. Частина 2 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ.pdf | 289.25 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.