Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22324
Назва: Маркетингова стратегія просування бренду сільських територій південного регіону
Інші назви: MARKETING STRATEGY OF BRAND PROMOTION OF THE RURAL TERRITORIES OF THE SOUTHERN REGION
Автори: Павлова, І.О.
Ключові слова: бренд, брендинг, маркетингова стратегія, Південний регіон, сільські території, територіальний маркетинг
Дата публікації: 2018
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Павлова, І. О. Маркетингова стратегія просування бренду сільських територій південного регіону [Текст] / І. О. Павлова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М. М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2018. – Вип. 17№Ч.2. – С. 24–28
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): У статті враховане авторське розуміння співвідношення понятійних конструктів «маркетинг території» і «брендинг територій», а також «маркетингова стратегія» і «стратегія просування бренду територій». Сформовано маркетингову парадигму брендингу сільських територій. Визначено етапи просування територіального бренду. Наведено інструменти брендування сільських територій Південного регіону. Представлено основні виміри цінності бренду територій. Здійснено типологію бренд-проектів сільських територій Південного регіону і визначено їх відповідність локальним місцям сільського простору.
The article taken into account the author's understanding of the relationship between conceptual constructs «territory marketing» and «territory branding», as well as «marketing strategy» and «brand promotion strategy for territories». The marketing paradigm of branding of rural territories has been formed. The stages of promotion of the territorial brand are determined. The tools for branding rural territories of the Southern region are presented. The main measurements of the brand value of territories are presented. A typology of brand projects rural territories of the Southern region was carried out and theirconformity to local places of rural space was determined.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22324
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 17 Частина 2 - 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ.pdf289.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.