Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22453
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтаринець, О. Г.-
dc.date.accessioned2018-11-30T08:26:59Z-
dc.date.available2018-11-30T08:26:59Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСтаринець, О. Г. Антикризова стратегія діяльності телекомунікаційних підприємств [Текст] / О. Г. Старинець // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 16№Ч.2. – С. 109-112. – бібліогр.:с.111-112(17 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22453-
dc.description.abstractУ статті розкрито основні підходи до визначення стратегії підприємства. Розглянуто сутність стратегії розвитку. Проаналізовано основні елементи стратегії діяльності підприємства. Визначено особливості антикризової стратегії діяльності телекомунікаційних підприємств. Виокремлено складники антикризової стратегії телекомунікаційного підприємства.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectтелекомунікаційні підприємстваuk
dc.subjectстратегія розвиткуuk
dc.titleАнтикризова стратегія діяльності телекомунікаційних підприємствuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 16 Частина 2 - 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
АНТИКРИЗОВА СТРАТЕГІЯ ДІЯЛЬНОСТІ.pdf296.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.