Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22453
Назва: Антикризова стратегія діяльності телекомунікаційних підприємств
Автори: Старинець, О. Г.
Ключові слова: телекомунікаційні підприємства, стратегія розвитку
Дата публікації: 2017
Видавництво: Вид-во УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Старинець, О. Г. Антикризова стратегія діяльності телекомунікаційних підприємств [Текст] / О. Г. Старинець // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 16№Ч.2. – С. 109-112. – бібліогр.:с.111-112(17 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито основні підходи до визначення стратегії підприємства. Розглянуто сутність стратегії розвитку. Проаналізовано основні елементи стратегії діяльності підприємства. Визначено особливості антикризової стратегії діяльності телекомунікаційних підприємств. Виокремлено складники антикризової стратегії телекомунікаційного підприємства.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22453
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 16 Частина 2 - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АНТИКРИЗОВА СТРАТЕГІЯ ДІЯЛЬНОСТІ.pdf296.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.